tirsdag 22. mars 2011

Bursdagsgave til min søster

Jeg har en lillesøster som ble 15 i vinter,  siden jeg bestemte meg for å gi penger så hun kunne finne noe hun likte selv, hadde jeg lyst åå gjøre dette litt spesielt alikevel. Fant tutorial på denne gaveboksen hos Randi, (Tusen takk!) 

Jeg valgte å brette selve boksen av et møntserark, også har jeg brukt bazzil, 
fra panduros paper pad utpå. 
Perlene og de røde blomstene er fra kort og godt, (de andre husker jeg ikke)
Båndet er gjenbruk og det er Martha Stewarts stanser jeg har brukt på håndtaket. 


 


2 kommentarer:

  1. og den va helt nydelig! :) kjæmpe gla for den <3

    SvarSlett
  2. Å den va helt nydelig og så fine farga du har brukt :))Håndtaket ble så lekkert med den punchede blonden. Og kjempeflotte blomster :))
    Heldig hun som fikk denne, ser at hun er fornøyd <3
    Klem Lill

    SvarSlett